sâmbătă, 2 mai 2009

RUGACIUNEA NODURILOR




Rugaciune catre Maica Domnului care desface nodurile(necazurile, magia neagra)

O,Mama prea iubita si Prea Sfanta Marie
Tu care desfaci "nodurile" ce ii sufoca pe copiii Tai
Intinde-Ti Mainile Milostive spre mine
Iti incredintez astazi acest "nod"(necaz; il numim, pe cat posibil) si toate consecintele negative
Iti dau acest "nod" care ma chinuie si ma face nefericita si ma impiedica sa ma unesc cu Tine si cu Fiul Tau, Mantuitorul meu
Cred cu tarie ca poti sa desfaci acest "nod" pentru ca Domnul Iisus iti da intreaga putere
Tu esti Mama mea, stiu ca vei face asta pentru ca ma iubesti cu Insusi Iubirea Lui Dumnezeu
Maica Domnului, care desfaci "nodurile" vietii mele, roaga-Te pentru mine !
Iti multumesc Maicuta mea prea iubita (3 metanii)

O, Mama prea iubita, izvorul tuturor harurilor
Inima mi se indreapta azi catre Tine
Recunosc ca sunt pacatoasa, si am nevoie de ajutorul Tau
Incredintez in Mainile tale acest "nod" si Te rog sa ma ierti ca am neglijat adeseori harurile pe care Tu le obtii pentru mine
Maica Domnului, care desfaci"nodurile"vietii mele, roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc Maicuta mea prea iubita(3 metanii)

Preasfanta mea Mijlocitoare, Imparateasa cerului
Tu ale carei Maini primesc si impart toate bogatiile Ceresti
Depun in Mainile Tale acest "nod" al vietii mele.
Ii cer iertare Parintelui Vesnic pentru greselile mele
Ca Tu sa poti desface acest "nod" pentru care iti multumesc si a-mi usura viata.
Maica Domnului care desfaci "nodurile" vietii mele, roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc Maicuta mea prea iubita (3 metanii)

Maica Sfanta Preaiubita, care ii primesti pe toti cei care Te cauta, ai mila de mine
Depun in Mainile Tale acest "nod" greu.
El imi alunga pacea, imi paralizeaza sufletul, ma impiedica sa merg catre Domnul meu si sa-mi pun viata in slujba Lui.
Desfa Te rog acest "nod" din viata mea, o, Maicuta Buna
Cere de la Fiul Tau Iubit vindecarea credintei mele paralizate, care se lasa doborata.
Mergi alaturi de mine ca sa incetez sa ma tot plang, sa invat sa multumesc in fiecare clipa si sa surad, increzatoare in puterea Ta.
Maica Domnului care desfaci "nodurile" vietii mele, roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc Maicuta mea prea iubita(3 metanii)

Mama care desfaci "nodurile"
Blanda, generoasa si plina de iubire,
ma indrept catre Tine, pentru a incredinta inca o data in Mainile Tale acest nod.
Iti cer intelepciunea lui Dumnezeu, ca sa actionez in Lumina Duhului Sfant, pentru a deznoda toate aceste dificultati.
Elibereaza-ma de amaraciunea, de mania si de ura carora le-a dat nastere acest "nod" in mine
Da-mi blandetea Ta, ca sa invat sa meditez totul in tacere in inima mea
Duhul lui Dumnezeu sa vina asupra mea sa primesc o viata noua
Maica Domnului care desfaci "nodurile" vietii mele, roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc Maicuta mea prea iubita(3 metanii)

Regina si Mama Indurarii, iti predau acest "nod" al vietii mele
Si te rog sa-mi dai o inima care sa stie sa fie rabdatoare, in timp ce Tu desfaci acest"nod" greu al vietii mele.
Invata-ma sa perseverez in ascultarea Cuvantului Lui Dumnezeu, sa ma spovedesc, sa ma impartasesc si ramai cu mine.
Pregateste-mi inima pentru a sarbatori cu ingerii Harul pe care Tu esti pe cale sa mi-l obtii.
Distruge capcanele care au provocat aceste"noduri" in viata mea.
Iti dau inima si tot ce-mi apartine: casa, familia, bunurile exterioare si interioare, sa-Ti apartina pentru totdeauna.
Sa stergi cu milostivirea Ta lacrimile din ochii mei si sa ma privesti in Bratele Tale
Invaluie-ma in Mantia Ta de iubire, pastreaza-ma sub ocrotirea Ta
Te rog sa-mi desfaci acest"nod"pentru totdeauna...Sper in Tine
Maica Domnului,care desfaci"nodurile" vietii mele, roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc Maicuta mea prea iubita(3 metanii)

Aceasta este o rugaciune inspirata dupa o icoana care o reprezinta pe Maica Domnului in picioare impodobita ca o imparateasa; ea are in partea dreapta un inger ce-i da o panglica cu diferite noduri, mai mici si mai mari. Maica Domnului prinde panglica cu Sfintele Sale Maini, si cu rabdare desface fiecare nod, dand panglica intinsa, netezita unui alt inger din stanga Sa.